Tuesday, August 12, 2008

COVER TERBARU NOVELKU TERBITAN FAJAR PAKEER


Assalammualaikum ...



Terkejut saya apabila menjengah blog hari ini .... tak sangka cover terbaru novel dewasaku untuk tahun ini dah siap. Yahooo ... hehehe .... hilang dan terbang semua kedukaan minggu lalu ... Alhamdulillah.




Untuk pengetahuan semua ... novel inilah yang paling banyak dugaan ketika saya menyiapkannya dan memakan masa hampir setahun lamanya. Kini Alhamdulillah terbit jua ia. Terima kasih Uncle ...




Nak promo ye ... hehehe .... nantikan ye ... akan ku usahakan. Minggu ni agak sibuk sikit ... Sayang korang semua ..

11 comments:

© EM Muhammad said...

Salam Iza...
Akak doakan novel terbaru ni akan menjadi bestseller. Biar berbaloi usaha yang setahun tu. Amin. Congratulations.

JOE said...

TAHNIAH!
Moga terus sukses berkarya.
hureeeyyyy!!!

Bikash Nur Idris said...

puas hati ke cover tu? curi warna pu3 yek... hehehe. tp bak bintang2... chaiyok!

anieaina said...

Tahniah honey,

MOHD SHAHREMY IKMAL,IKMAL SURIA,REMY IKMAL,SURIA AREESYA,IKMAL SHAH said...

Tahniah Kak Ebriza..

Pu3ImaneisyƆ said...

Assallammualaikum... Yuhuuuuu I'm back... Vavavavava kak ngah... purple kaler lagi... Ha, ciplak kaler kak long ekk... tapi tak kisah.. kak ngah punya pasal kak long okey jer.. Erm sweet purple actually.. siap berbintang lagi... cam bintang hati jer.... harap bintang yang ada tu bakal menyinari usaha yang telah kak ngah pertaruhkan untuk menyiapkan Mahakarya Cinta... moga meletop dengan cover luar jangka. Pandai aduka buat kejutan... Erm Purple...

Ebriza Aminnudin said...

Salam semua ... TQ so much atas sokongan anda ... sayang korang semua

Eny said...

congrats, lip lap lip lap mcm tuan dia gak...hehe

azieazah said...

Tahniahhhh ABBY.... tumpang seronok...

sharmiza24 said...

salam sayang semoga sekses dan berjaya novel terbaru ini dan tumpang gembira

Ebriza Aminnudin said...

eny,azieazah, sharmiza
terima kasih di atas sokongan. Daku terharu