Sunday, August 10, 2008

Andai Ku Tahu - Ungu

HAYATI SEJENAK LIRIK LAGU INI SEBAGAI SANTAPAN KALBU SEMUA.
ANDAI KU TAHU
Penyanyi:Ungu
Andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umur ku
andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku
aku takut akan semua dosa dosa ku
aku takut dosa yg terus membayangi ku
andai ku tahu malaikat mu kan menjemput ku
izinkan aku mengucap kata taubat pada mu
aku takut akan semua dosa dosaku
aku takut dosa yg terus membayangi ku
ampuni aku dari segala dosa dosa ku
ampuni aku menangis ku bertaubat pada mu
aku manusia yang takut neraka
namun aku juga tak pantas di surga
andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku mengucap kata taubat pada mu
aku takut akan semua dosa dosaku
aku takut dosa yg terus membayangiku
ampuni aku dari segala dosa dosaku
ampuni aku menangis ku bertaubat pada mu

5 comments:

fadxiora said...

teringat kat arwah abah... kalaulah sy tahu arwah abah nak pergi...
psst... kak abby, rasanye sy tau sape yg bagi lirik tu hehehe

Ebriza Aminnudin said...

FAD ...

Luku kang ... shyy diam haa

JOE said...

penah dengar tak ayat ni:-
"Perjalanan hidup kita seperti sebuah buku, setiap muka suratnya adalah episod cerita dan setiap baris adalah kisah yang telah tertulis dan halaman terakhir merupakan penamat cerita yang akan disemadikan jadi kenangan ..."

hihii..

Ebriza Aminnudin said...

joe,
pernah.:)

sharmiza24 said...

hai sedih baca sajak you dan apa pun yang ditulis oleh joe itu betul tetapi apapun terima dgn tabah setiap manusia ada ajal maut, dosa,pahala,taubat ditangan allah sekiranya ia ampun didalam perjalanan kita walaupun tidak sempat buat taubat maka allah telah ampun segalanya didlm perjalanan itu
jgn marah ye