Monday, February 18, 2008

Happy Birthday Pu3Chempakabiru


Sweetie ... tak ada apa yang boleh aku lakukan sekadar mengucapkan Selamat Hari Lahir dan semoga tabah dalam mengharungi hari-harimu yang mendatang. Walaupun lambat, tapi aku tetap ucapkannya di sini.


18 February - Tarikh keramat untuk seorang teman yang sentiasa memahami diri ini dan menyambut hari lahirnya. Semoga bergembira. Abadikan pemberian aku sebagai penghibur hatimu yang duka. Sayang hang!

2 comments:

pu3Chempakabiru said...

Thanks honey... thanks for everything... every moment we share are very meanful to me.... walau kita jauh, tapi kita seakan mampu dekat dalam hati dan fikiran. Aku cukup terharu dan menghargai segala yang hang lakukan malah hadiah yang hang kirimkan itu sentiasa ku lihat sebelum mata terpejam.... Terima kasih justeru sudi menerima diri ini sebagai teman dan sahabat walau aku sedar aku tidak sebaik insan-insan yang pernah kau miliki tapi aku akan cuba memberi yang terbaik dalam persahabatan ini....Thanks once again... Love you too.....

Ebriza Aminnudin said...

weii ... hang jangan ler tumpahkan air mata aku lagi. aku kan suka bersahabat, sapa saja yg nak jadikan aku teman mereka aku terima seadanya tau. Janji jangan tikam aku dari belakang. Manis di depan tapi di belakang Ya Allahuakbar, macam2 yg dikutuk. Letih aku.