Thursday, February 7, 2008

Perpindahan Yang Semestinya Ku Relakan

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera untuk semua pengunjung blog Ebriza Aminnudin. Tak sangka ye, akhirnya aku membuat keputusan yang amar sukar ini dengan berpindah ke rumah baru.

Sebenarnya tidak terlintas di hati aku ingin berpindah tetapi memandangkan aku tak boleh access blogdrive dari rumah mahupun dari Office membuatkan aku terpaksa bertukar blog. Jadi dalam erti kata yang lain, aku terpaksa merelakan perpindahan ini. Aku Cuma dapat masuk blogdrive pun dari rumah auntie aku. Tak kan lah nak pergi rumah mereka setiap hari, kan … letih maaa … Lagipun aku tidak mempunyai banyak masa untuk ke sana setiap hari. Dengan perpindahan ini legalah sikit sebab aku boleh access pada bila-bila masa aje.

Walaupun demikian, rumah baru ni belum siap lagi. Sekarang tengah packing dalam kotak segala maklumat aku dari blogdrive untuk dimasukkan ke blogspot. Keh keh keh … Slow-slow la aku nanti kemaskinikan blog spot ni dan ternyata blog ini akan menjadi lebih canggih dengan adanya bantuan daripada rakan2 seperti Pokcik Mersik (Si Novelis Dol Leman), Pu3ChempakaBiru(Bakal novelis popular, hehehe … jangan marah haa sweetie. Ntah bila ler impian aku ni kan menjadi kenyataan) serta yang lain-lain.

Hmm … cukuplah coretan aku sampai di sini dulu kerana aku ingin mengemaskinikan rumah baru aku dan GONG XI FA CHAI untuk semua yang menyambut tahun baru cina. Mwaahh… Sayang korang. Sesangat.

No comments: