Thursday, February 28, 2008

Penghargaan Dari Teman Seperjuangan Ku ... THANX



Dear Honey…. Is your day…..

Seungkap ucapan ku rangkum di maya tak bersendi khusus untuk dirimu. Moga tarikh keramat… [ehem.. tarikh keramat lagi… tak sudah dengan tarikh keramat… <--- tu comment sumbody pada aku….] key back again the the point. Moga tarikh keramat ini membawa kerahmatan dari-nya dalam bahagia lebih dari yang pernah kau alami di tahun-tahun yang telah lalu.Mengenali dirimu merupakan sesuatu yang indah dalam hidupku,tapi tak tahulah pulak bagimu. Namun aku tetap mendoakan mogatahun ini kau akan lebih sukses dalam kerjaya dan bidang yang kau ceburi.


Selamat harilahir Honey….

Moga kau lebih tabah menghadapi dugaan kehidupan. Selamat meneruskan perjuangan yang belum tamat dan selamat menempuh sebuah perjalanan yang masih belum bernokhtah. Moga kau akan selalu sejahtera dan dipermudahkan dalam mencapai cita-cita dan mengejar impian mu…. Love you4ever…..



Happy Birthday
To You
Happy Birthday to You
Happy Birthday dear Honey
Happy Birthday Toooooooo YoouUUUuuuUUUUUU
YOU REALLY MAKE MY DAY SWEETIE! TQ SO MUCH! LUV U!

2 comments:

Rasha_rz said...

Hai. Happy birthday adik. Tahniah. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga banyak lagi menghasilkan novel. Amin... Sama ada 13 atau 31 tahun usia kita tak penting.Dua2 pun punya keistimewaan tersendiri. Umur 13 thn, kita melangkah ke alam menengah dan usia 31 tahun kita berganjak lebih dewasa dan lebih matang.Bijak menilai baik dan buruk sesuatu hal.Betul tak?

EBRIZA AMINNUDIN said...

TQ Akak ... MUch Appreciate