Tuesday, February 17, 2009

Iklan Jangan Kau Tangisi. Wow ... Kelas Gitu! Hik Hik Hik ....


Jangan Tak percaya .... Saya pun tak percaya pada mulanya. Tapi inilah iklan-iklan yang sempat diambil oleh seseorang. Hehehe ...


Sebuah lagi Novel saya yang bakal meletup di pasaran .... Kini di pasaran. Jadi, dapatkan sekarang ... wah ... boleh gitu ... kah kah kah .... Tengok ... Victoria Beckham pun tolong iklankan tau ... ha ha ha ...


Jangan shopping saja tau ... jeling-jeling laa kat papan iklan di sebelah tu ....












Wah ... bangganya tengok novel sendiri di papan bangunan ni ... huhuhu ... bukan mudah hendak menempahnya tau .... kah kah kah ....











Lah ... kat street ni pun ada juga ... Alhamdulillah. sapa yang buat kejutan ni ... syoknyaaa ... Thanx ...

9 comments:

dS said...

Kak DS teruja sekali melihat promo novel Abby sedemikian rupa dan tumpang berbangga! Tak mustahil kan, semuanya berkemungkinan!

Malaysia Boleh!!!

gee said...

Seseorang itu gee tahu saper..hehehe

Ebriza Aminnudin said...

DS,
Thanx akak ..

Gee,
Jangan main serkap jarang ... no ...no ... no ...

gee said...

hehehehe..la..la..la

Ebriza Aminnudin said...

amboih .. buat dun no yee ... hampehnya gee

sharmiza24 said...

tahniah semoga berjaya boleh tumpang

Ebriza Aminnudin said...

sharmiza,
boleh je akak ... no hal.

kak ila said...

tahniah dik. moga kemunculan novel ini membuka lembaran baru yg lebih cemerlang & gemilang......

Ebriza Aminnudin said...

Kak Ila,
Terima kasih kak... mudah2an begitulah.AMIN.