Monday, March 1, 2010

HADIAH HARI LAHIR: AKAN DATANG: FP JUNIOR PERTAMA


SINOPSIS:
Perpindahan Rezaimen ke sebuah perkampungan yang diberi nama Clareng cukup membuatkan hati remajanya memberontak. Dia tidak mahu menetap di situ kerana pada pendapatnya, tiada apa yang menarik di situ. Kolot!

Namun, satu cerita yang menarik tentang misteri paya bakau yang diceritakan kepada Rezaimen oleh rakan-rakan barunya membuatkan dia teruja untuk menerokai hutan paya bakau itu.

Dapatkah Rezaimen dan rakan-rakannya membongkarkan misteri yang terkandung di dalam hutan paya bakau itu? Ikutilah kisah pengembaraan Rezaimen, Dinzly, Falda Akma dan Irisya Myra menerokai hutan paya bakau sehingga menemukan mereka ke Negeri Kristal. Apakah yang ada di Negeri Kristal itu dan cabaran yang bagaimanakah sedang menanti mereka di sana

3 comments:

Eezhan said...

WOW...MEMANG KREATIF DAN PRODUKTIF..
TAHNIAH...
SEMOGA TERUS SUSKES.

:-)

ڤنا مينڠ / PENA MINANG said...

IKLAN :

Tayangan Dokumentari Mahasiswa Indonesia

Dua buah dokumentari dari mahasiswa Indonesia yang bernaung di bawah Ikatan Pelajar Mahasiswa Kepulauan Riau-Yogyakarta (IPMKR-Y) Indonesia akan ditayangkan. Judul-judul dokumentari tersebut adalah -

Roda Di Bawah Kaki Singa

dan

Budaya Tak Terbatas


Tayangan akan disusuli dengan sesi soal jawab / diskusi


5 MAC 2010
8 MALAM
UiTM PUNCAK PERDANA

PECINTA PENGANGKUTAN AWAM : jika dari kuala lumpur, ambil bas U80 sehingga ke seksyen 2 Shah Alam. Kemudian ambil bas U605 ke Puncak Perdana. Bas pulang terakhir jam 10.30 malam.

Maklumat Lanjut Layari : http://skrinfilem.blogspot.com/

Ebriza Aminnudin said...

thanx Eezhan .. alhamdulillah rezeki.

Thanx for the info mr.