Sunday, March 22, 2009

Pulau Butang - Berseminya Kasih Haifa Hezzy & Umran Zahini: Jangan Kau Tangisi

















Di sinilah berseminya kasih sejati antara Haifa Hezzy dan Umran Zahini ketika pertama kali mereka berkunjung ke Pulau Butang. Pulau yang indah menggamit rasa cinta untuk terus bertahta di sanubari. Kenangan untuk anda semua!

11 comments:

kak ila said...

o. di sini latar tempatnya? tahniah dik

Mersik said...

Wahh. cantiknya tempat.. Kat aman tu ya pulaunya? Hmm...bila lah ada masa nak ke sini ek..

Atau.. siapalah yg nak bawak kite ke sini ek.. hik hik..

Ebriza Aminnudin said...

Kak Ila,
Yup Kak. Di sini latar tempat Pulau Butang di musim kesengsaraan Haifa Hezzy yang keempat. Cantikkan.

Mersik,
kalau nak g ke sini, kena g Pulau Langkawi dan di konsulat Thai ada menawarkan pakej utk ke Pulau Butang. :-)

Mummy Hanan said...

Salam, saya nie baru je habis baca 2 buku awak... satu mahakarya cinta dan satu lagi jangan kau tangisi... hemmm sini ye tempat cinta Haifa dan Umran...hem..cantik sangat....tp sedih juga cinta mereka tak kesampaian.....eh..awak boleh cakap tagalog ke? sebabnya dalam buku 2 kan ada....apa apa pun tahniah...

Ebriza Aminnudin said...

Salam Mummy Hanan,
Terima ksih kerana memberi sokongan kepada dua karya saya ni. Ye, memang di sinilah tempat Berseminya cinta Haifa Hezzy dan Umran Zahini. Itu telah tersurat dalam pengorbanan Effa. Saya tak berapa fasih bercakap tagalog. Sikit2 tu boleh la sebab ada buat rujukan dalam buku tagalog. Tu yang terror. Hehehe ... Terima kasih sekali lagi.

eyza said...

Assalammualaikum..
Saya baru je habis baca novel tu .Best jugak baca novel tu, sedih pun ada..Betul ke cerita dalam novel tu berkisahkan cerita yang sebenar??? teruskan usahan untuk menghasilkan novel yang seronok pada masa akan datang..

toink@toink said...

saya pengikut setia setiap novel anda..tapi karya JANGAN KAU TANGISI merupakan karya terhebat yang pernah saya baca..kandungan nye tidak meleret2..dan novel nie jugak la mampu membuat saya menangis..

EBRIZA AMINNUDIN said...

Waalaikumussalam Eyza,
Terima kasih ya kerana membeli dan menghayati kisah Jangan Kau Tangisi. Novel tu bukanlah dari kisah sebenar tapi utk Haizana Hanny ia memang kisah sebenar emak saudaranya. ^_^

EBRIZA AMINNUDIN said...

Waalaikumussalam Toink@toink,
maaflah baru saya perasan ada komen di sini.

Terima kasih kerana mengangkat novel Jangan Kau Tangisi sebagai karya terhebat yang tak pernah saya jangkakan.

Hehehe .... mmg saya nak lihat berapa ramai yg menangis setelah membaca novel ni. ^_^. Jika ada yg menangis bermakna saya berjaya dalam kerjaya saya. terima kasih di atas sokongan anda yg tidak putus2 buat saya.

shah liyn said...

salam..akak sy ada bc novel ni cerita pasal pulau butang dan konsulat thai. terasa nk g sana first honeymoon..hihi camner nk g sana? ape2 pon akak semoga berjaya.. insyallh akan dtg novel2 lg best ye.

Tiger Fira said...

salam akak, congrats JANGAN KAU TANGISI mmg superb! walaupun dh baca novel tu dr kwn, tp sy ttap beli dan tak jemu baca berulang kali. setiap kali baca, mesti airmata tetap keluar :) JANGAN KAU TANGISI juga merupakan satu2nya novel yg saya beli sndiri. novel2 lain hadiah dr kwn :)