Saturday, September 5, 2015

Selepas Kubur Bernyawa

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog saya.
Maaf andai sudah setahun lamanya tidak update apa-apa di dalam blog ini lantaran kekecewaan melanda di hati. Setelah tenang, maka saya kembali berinteraksi dengan anda semua.

Di sini saya ingin mencoretkan ribuan terima kasih kerana sudi menjadikan Kubur Bernyawa satu kenyataan apabila ia memasuki cetakan ketiga. Alhamdulillah dengan berkat doa semua.

Buat semua watak-watak di dalam Kubur Bernyawa, saya mohon maaf andai ada yang tidak suka namanya diabadikan di dalam naskah ini, saya akan belajar sesuatu di dalam Kubur Bernyawa bahawa bukan semua suka namanya diabadikan di dalam naskah ini.

Buat watak utama saya Jhaznarul dan Firdee, watak anda sebaik-baik watak saya lakarkan di dalam Kubur Bernyawa. Maaf andai tidak meminta izin terlebih dahulu. Semoga anda semua terhibur dengan naskah ini. 

No comments: