Sunday, July 14, 2013

Mini Novella : VILA AMIRA SYAKILA 2


Assalamualaikum u alls ... okeh, setelah menimbang tara dari segenap sudut, saya rasa akan menyambung novel Vila Amira Syakila 2 tapi bukan dalam bentuk novel. Ia mungkin akan merupakan dalam Mini Novella untuk memenuhi permintaan anda semua tentang persoalan akan kehilangan Farra Amalina. Ia tidak akan diterbitkan tetapi saya berikan anda secara percuma untuk meleraikan segala persoalan di Blog saya. Ia juga merupakan HADIAH dari saya buat semua pembaca yang banyak menyokong saya selama ini. ;-)

Satu sahaja saya minta buat anda semua untuk membantu saya bagi menyiapkan mini novella ini. Kepada Anda yang telah membaca Novel VILA AMIRA SYAKILA Saya minta kerjasama anda semua untuk menghuraikan di sini apakah yang anda MAHU TAHU untuk berada di dalam novel VAS 2 versi Mini Novella. Kerjasama anda amat dihargai. Anda boleh huraikan dari no.1 sehingga berapa banyak yang anda suka.

Mudah-mudahan Mini Novella ini akan berjaya. Sekurang-kurangnya dalam tahun 2014 anda sudah boleh membacanya sehingga terjawab segala persoalan yang masih bersarang di minda masing-masing. Terima kasih. Sayang U Alls. ^_^

No comments: