Saturday, August 21, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubaraq


Assalamualaikum,

Pertama sekali saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubaraq kepada seluruh umat Islam. Sudah 11 hari kita berada di dalam bulan puasa.

Di kesempatan ini, saya ingin memohon seribu keampunan dan kemaafan sekiranya ada perilaku saya yang tidak disenangi dan kata tutur saya yang bisa mengguris perasaan Anda semua. Saya hanyalah manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kesalahan.

Mudah-mudahan Ramadhan kali ini akan memberi seribu erti buat kita semua dan memberi seribu kebahagiaan yang didambakan.

Semoga Allah Memberikan Kamu PELANGI untuk setiap ujian,
SENYUMAN untuk Setiap Tangisan,
RAHMAT untuk Setiap Cubaan,
KEKUATAN untuk Setiap Dugaan,
MAKBUL untuk Setiap Doa.

2 comments:

azieazah said...

Selamat berbuka jua ABBY. Moga terus sejahtera..

EBRIZA AMINNUDIN said...

selamat berbuka jua buat akak yg tersayang ... The Same Goes To U.